OGŁOSZENIE O KONKURSIE; Wójt Gminy Kotuń ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Kotuniu |
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Wójt Gminy Kotuń ogłasza konkurs na stanowisko
Dyrektora Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Kotuniu
pobierz: https://docs.google.com/open?id=1gNuqfQnYQWFPHQx7crLBo3ZmyuDsyohoJBXB0IyxuszNlu7G0EuDKOhUmU7h 1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia kryteria określone w § 1, § 2 ust. 2, § 5 ust. 1 i § 10 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz.U.Nr 184, poz. 1436 z późn. zm.) 2. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać: 1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju Gimnazjum; 2) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata; 3) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela lub stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, lub stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem; 4) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzające posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt. 3; 5) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplom ukończenia studiów wyższych lub świadectwo ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą; 6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym; 7) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne; 8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; 9) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2005r. Nr 14, poz. 114 z późn. zm.); 10) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz.U. z 2007r. Nr 63, poz. 425 z późn. zm.); 11) oryginał lub poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela; 12) oryginał lub poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia karty
oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego; 13) oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. – Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2006r. Nr 97, poz. 674 z późn. zm.) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U.Nr 164, poz. 1365 z późn. zm.) – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego; 14) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem; 15) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora. 3. Na żądanie Wójta Gminy kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 ppkt 2, 4, 5, 11, 12. 4. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i adresem poczty e-mail oraz napisem : "Konkurs na stanowisko Dyrektora Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Kotuniu”" w terminie co najmniej 14 dni od dnia ukazania się ogłoszenia na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Kotuń, stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kotuń, stronie Biuletynu Informacji Publicznej Kuratorium Oświaty w Warszawie tj. od dnia 20.12.2012r. do dnia 4 stycznia 2013r. do godz. 1500 na adres: Urząd Gminy Kotuń (pokój Nr 12) ul. Siedlecka 56C 08 – 130 Kotuń 5. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez: Wójta Gminy Kotuń 6. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez nich na kopercie z dokumentami konkursowymi.
Wójt
/-/ mgr Sławomir Adamiak
|